Ze is verkocht!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu Ze is verkocht!!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu

Ze is verkocht!!!

Door: Richard & Fauve

Blijf op de hoogte en volg Richard & Fauve

17 April 2008 | Australië, Sydney

Daar zijn we weer met goed nieuws. Na 2 dagen onder de grond door gebracht te leven hebben wij onze " Eleanor" aan een Duitse Bube verkocht. We waren beide zo blij en we hebben er ook nog een goede prijs voor terug gekregen. Gister avond zijn we met zn 6en heerlijk wezen stappen tot in de vroege uurtjes en ik werd om 3 uur vanmiddag pas wakker. We slapen in een hostel op Kings Cross wat HET party centrum van Sydney is voor backpackers, dus nu kunnen we lekker gaan feesten. We hebben 2 hele aardige Nederlandse jongens ontmoet waar we vanaaf lekker biertjes mee gaan drinken omdat zij vandaag hun auto hebben verkocht. We hebben het hostel tot zondag geboekt en dan gaan we weg uit Kings Cross en nog allemaal leuke dingen doen.

Nou iedereen heel erg bedankt voor het duimen en de kaarsjes en alle andere dingen die ons geluk hebben gebracht. Over 10 dagen vliegen we naar huis en over 11 dagen zijn we daadwerkelijk thuis. Dus het is bijna voorbij wat we beide heel erg jammer vinden.

Dikke kus
Liefs ons

• 17 April 2008 - 07:45

Herna:

Geweldig dat de auto verkocht is. Nog veel plezier de laatste 10 dagen.
    Liefs Herna

• 17 April 2008 - 08:00

Karin:

Alles heeft dus gewerkt wat we gedaan hebben aan kaarsjes etc.Ben blij voor jullie nu nog alleen maar genieten.liefs Karin,Pippa

• 17 April 2008 - 10:22

Michelle En René:

Goh zal dit een van de laatste keren dat ik iets schrijf op jullie site.

Ja ik ben zo blij dat je Elenor kwijt bent. Misschien een lieve schat maar zoals veel vrouwen, kost ze alleen maar geld!!! (René had dit zo kunnen zeggen!)

We hebben vanochtend gesproken. Hoop dat jullie echt genieten van de laatste dagen. Dat het weer mag opknappen. Jullie willen wel bruin worden/blijven.

Nou ik schrijf nog wel een keer.
    Dikke zoen van ons beide
    Michelle en René

• 17 April 2008 - 11:16

Yv:

Relax joh! Hoorde het gister al, maar ben onwijs blij voor jullie...

Kus,
    Jezus

• 17 April 2008 - 21:09

Robbie:

Hallo lieve joodjes,

jullie zijn echt schattig... ik heb echt zin om jullie weer terug te zien

richiepichie, we gaan echt een kankerlompe koniginnendag hebben

zet hem op, kusjes voor jullie en alle kangaroe's daar

kusjes,

Peter steintjes en de rest van de kauwgumballenbende

• 19 April 2008 - 11:57

Resi:

Hola Quapos,

Estoy otra vez en Holanda!!!!!! De kapper sessie zit er op en de lunches met de girls zitten in mijn buik!!!!
    Het was reuze gezelli zo weer een paar daagjes aan de Costa te zijn, het weer was 3 x kkkkkkk, maar de gezelligheid was er niet minder om.
    Ben met Ton naar st.Feliu de Guisols geweest en heb de schepen gezien, geweldig, hoop dat Martien en ik er snel een keertje mee mee kunnen varen.

Ik heb een paar drukke maar heerlijke dagen gehad. Hoop dat jullie de laatste dagen het ook ontzettend naar jullie zin zullen hebben en jullie kunnen dan terug kijken op een geweldige tijd en ervaring.
    Wij kijken er weer naar uit om jullie terug te zien, we gaan aftellen........

One week to go!!!!!!!!!!!!!!!& 2 days!!!!
    Dikke kuszzzzz van de 3 Stipjes xxxxx

• 19 April 2008 - 14:40

Marin:

Hee lieve schatten,
    't is alweer bijna zover dat julliej weer trugkome!Een geweldige tijd achter de rug!!En voor julliej weer jammer om trug te kome!Ma heb julliej egt wel gemist vooral Foever ;):)hihi!!! Dikke kus kus toitoi

• 20 April 2008 - 19:20

Nicole:

Hey Richard en Fauve,

Hoe is het ermee?? Met mij goed!!
    Long time no see.. ;-) majah daar gaat snel veranderen in komen!! Wel jammer dat er aan jullie avontuur weer snel een einde komt!! Maar ik weet zeker dat jullie een fantasische tijd hebben om naar terug te kijken!! Nou doorzetters tot snel.. Geniet er nog maar even van!!

Groetjes xx Nicole

Yv:

Nog 5 nachtjes!

• 23 April 2008 - 20:52

Michelle En Rene:

Cant wait to see you!!!! See you monday morning sharp!!!! WE all will be there to see for our own eyes if you both are really there!! Speak to you before hand.
    Love you dearly,
    XXXXX
    Your Mum!!!!

• 24 April 2008 - 13:04

Resi:

Halli Hallootjes,

Het zal een van de laatste keren zijn dat ik iets schrijf op jullie site, gelukkig wel, want dat betekend dat we jullie snel in onze armen kunnen sluiten en daar kijken we enorm naar uit.

Vandaag gefeliciteerd met je broertje Django, Fauve, Hiep hiep hoera.
    Heb je hem al gesproken??? Wij gaan zo bellen als Baggio en hijzelf natuurlijk ook uit school is (zijn).

Hopenlijk is de regen eindelijk bij jullie op gehouden, hier is het lekker lente weer, maar helaas niet zo geweldig als vorig jaar april. Je kunt niet alles hebben, dat krijgen we misschien nu wel de rest van de zomer, dat zou eens fijn zijn.

Nou lieverds alvast heel veel succes met inpakken, gelukkig valt dat wel mee en alvast een hele goede reis terug, we houden het in de gaten, vanochtend heb ik toevallig gekeken en was die 15 minuten vertraagd, kun je niks van zeggen!!

Morgen mijn laatste dagje werken en heb ik lekker ruim 2 weken vakantie......heerlijk.........

Richard heb je al een cadeau(tje) bedacht voor je verjaardag????

Veel liefs Martien, Resi & Baggio xxxxxx