Kots Harbour - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu Kots Harbour - Reisverslag uit Byron Bay, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu

Kots Harbour

Door: Richard & Fauve

Blijf op de hoogte en volg Richard & Fauve

13 Januari 2008 | Australië, Byron Bay

Halli Hallotjes daar!

Toen we vertrokken uit Port Macquarie gingen we naar de volgende stad namelijk, Coffs Habour (eigenlijk heet deze plaats volgens ons Kots Harbour waarom word duidelijk verder in het verhaal!)
Emaal aangekomen na weer een aantal uur rijden zijn we bij het infocentre gestopt en hebben we wat info gevonden over de acco en het zeevissen waar Richard zo diep naar verlangde! We zijn eigenlijk direct naar de camping gegaan die was prima, had een recreatie kamer met dikke flatscreen haha.. we zijn gelijk aan de bel gegaan na aanleiding van veschillende folders, toen had Richard een kerel aan de telefoon die het vissen aanbood voor $100,-. Ik hoefde niet te betalen want ik ging niet vissen dus dat klonk allemaal prima, toen zijn we na de haven gegaan om te kijken bij een boot, zag er ook prima uit.. we konden nog niet boeken omdat er niet zeker plaats was maar aan het eind van de middag terug bellen, zo gezegd zo gedaan.
Toen zijn we naar de meest wannabe dolfijnen show geweest die we ooit gezien hadden. Maar we hebben wel allebei een kusje van een dolfijn gehad, dat dan weer wel. Het was een heel klein dolfijnen soor marine land, maar dan alleen met dolfijnen en zeehonden/leeuwen. Ze deden allemaal trucjes, you know same old.
Het was zo &^@#!@warm dat we besloten om een duik te nemen in de nogal wat wilde zee.. Echt van die wilde golven als je even niet op lette lag je alweer op het strand met de broek op je enkels hahaha:D
Toen we genoeg hadden van de golven zijn we terug gegaan naar de auto en hadden we die kerel van het vissen opgebeld en we konden we mee!! Joepie(of niet?) We moesten om 6uur S'OCHTENDS in de haven zijn en zouden dan om 12 S'middags weer terug zijn in de haven... hmm hmm
Nou wij S'avonds lekker vroeg naar bed en om 5uur opgestaan en vertrokken naar de boot.. Begin was wel vet, het weer was niet heel erg mooi maar het leek op te klaren, de golven werden groter hoe verder we de zee opgingen. Nou het was niet onze geluksdag! Richard had maarliefst 1 vis gevangen en heeft de andere 4 uur overboord gehangen met zijn hoofd, omdat hij zich laten we zeggen niet zo lekker voelde! Richard had S'ochtends niets gegeten dus hij denkt dat het daaraan lag.. misschien is hij toch niet een echte zeewolf(he papa;))
Ook ik voelde niet echt dat je zegt "je van het" heb heel vaak gedacht "zoek een vast punt zoals land of horizon" hahaha
1 GROOT FIASCO die boottrip!
Waste of money!!
Waste of Time!!
Toen we aankwamen in de haven waren we nog nooit zo blij om land te zien vooral Rich.. met zijn bleke koppie :(....
De rest van de dag hebben we genixt, lekker gerelaxed en een babydutje gedaan!

Dikke kus
Liefs
Ons

• 13 Januari 2008 - 09:47

Herna:

Hola!
    Hebben jullie mijn bericht gelezen over Kangaroo Island?
    Jammer dat de boottocht niet zo geslaagd was. Maar ja dat hoort er bij zullen we maar zeggen.
    Liefs Herna

• 13 Januari 2008 - 14:28

De Stipjes:

Hi Zeevissers,

Richard, het is de bedoeling dat je vissen vangt en niet voert, hihihi.....
    We zijn net terug uit Amsterdam, daar moest Baggio ijshockeyen, het ging fantastisch goed vandaag, ze hebben van de 4 wedstrijden er 3 gewonnen en 1 keer gelijk, dus petje af deze week.

Jullie horen ons weer snel, veel liefs xxxxxxxxx

• 14 Januari 2008 - 21:11

Fleur:

haaiihaii,
    Inderdaad jammer dat het niet zo'n geslaagde boottrip was:( volgende x beter?? of misschien toch maar niet;) het ziet er naar uit dat jullie je nog steeds goed vermaken.. ga vooral zo door!! xxx

• 15 Januari 2008 - 18:11

The Barkers:

Hallo F&R hoe is alles downunder?!
    Niet zo mooi dat je ziek bent geweest Richard, maar wij hopen dat jullie voor de rest een leuke tijd ervan gemaakt hebben. Kan niet wachten op het volgende verhaal!!

xx

The Barkers

• 22 Februari 2008 - 12:08

Papa:

Ga de voldende keer maar met deze oude zee wolf vissen...gaan we met de zodiac op zoek maar Nemo.....