Foto's - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Richard & Fauve

Blijf op de hoogte en volg Richard & Fauve

25 Januari 2008 | Australië, Noosa Heads

Dag vriendjes en vriendinnetjes!

Na lang moeilijk doen en dingen uitzoeken is het ons dan uiteindelijk gelukt! we hebben de eerste foto's op een site kunnen zettenn zodat jullie allemaal lekker jaloers kunnen worden op ons ;) hahaha!
de site is alsvolgt:

http://richardenfauve.mijnalbums.nl/

we wensen jullie veel kijkplezier en zetten zo snel mogelijk de rest van de foto's erop..ook zal er snel weer een groot verhaal volgen van al onze gebeurtenissen!!

Dikke kus
Liefs Ons

  • 25 Januari 2008 - 15:04

    Fleur:

    zoooooooooooooo gaaaafff!!
    echt mooi, vooral doorgaan met foto's erop zetten:)
    Jullie zien er goed uit:)

  • 25 Januari 2008 - 17:29

    Herna:

    Cool,cool,cool! Fauve, ben je weer afgevallen?
    Heb je mijn vorige berichtjes gelezen?
    Liefs Herna

  • 25 Januari 2008 - 20:13

    Michelle En Rene:

    Woooow wat een leuke foto's, zeker die van de Opera House.Ik kan me voorstellen dat het heel indrukwekkend was wanneer je er bij staat. Een beetje zoals de Sphinx in Egypte. Ik moest wel even slikken toen ik jullie gezichten zag, een grote bult in mijn keel. Het is zeer evident dat jullie het reuze naar jullie zin hebben. En inderdaad wij zijn jaloers!!!! Damn, damn!!

    Ik zie dat het al 6uur 's ochtends is en hier is het 21uur 's avonds, wederom zo'n rare gewaarwording! Heb net de koffie op en jullie liggen ws heerlijk te snurken!!!!

    Nou ik ga maar gauw Renate ophalen. Wou gewoon gauw een reactie op de site zetten. Lekker ontbijten en tot snel.
    Dikke zoen en knuffel,
    Michelle en Rene XXXXXXXXXXXXX

  • 26 Januari 2008 - 15:15

    Susan En Joost:

    He kangeroo's

    Hoe is het bij jullie. Leuke foto's allemaal. Zeker iets om jaloers op te worden. Zo te zien hebben jullie het goed naar jullie zin. En als ik het weer bij jullie zie, ben ik ook jaloers. Hier een en al regen, wind, kou etc etc.

    Hier gaat alles ook goed. Zag net dat jullie online waren geweest. Alleen was ik er niet. Wij zijn ff in Nijmegen geweest. Toen we daar waren is er een grote papierfabriek in de hens gegaan. Vet mooie foto's gemaakt. Was echt de grootste fik die ik ooit heb gezien, was vlakbij Weurt en hier in Malden kon je de rookpluimen nog zien. HAHAHA

    Nou verder druk met huisjes kijken. Twee keer een leuke woning gevonden, alleen waren we er te laat bij. Jammer maar er komen nog wel meer woningen. En we gaan nu ook maar eens praten bij diverse banken, krijgen we een beetje een indruk wat we kunnen lenen.

    Ja en alles gaat hier z'n gangetje, druk met werken etc etc. Carnaval komt er ook aan, alleen moet ik gewoon werken. Vind het wel jammer dat we niet samen mee kunnen doen aan de 'Kuukse Kroegentocht'. Anders waren we denk ik weer helemaal kachel geweest van al dat bier....HAHAHA Dus volgend jaar ga jij niet weer zo lang op vakantie!

    Nou spekjes, veel plezier nog daar aan de andere kant van de wereld. Ik spreek oe snel weer.

    Groeten van Susan en Joost

    :)


  • 26 Januari 2008 - 16:35

    Marin:

    Haaj!!!
    Die foto's zijn bosjuuuh VEEETTT!!!Blijf sture die foto's egt blits!Ben egt wel jaloooeerss hahaha!Die foto's van blue montains zijn egt funny met die berge!haha..kan me gewoon geen voorstelling make hoe vet t daar is...Op de foto's ziet t er al supperr uit dus in t egt!?!Goed voor elkaar julliej 2!!Hele dikke pakkerd kusss!!xxx

  • 27 Januari 2008 - 04:21

    Menno En Laura:

    Zitten we hier in Noosa verveeld over internet te surfen omdat het uploaden weer eens langzaam gaat en kijk eens wie we daar tegenkomen!! :) Zitten jullie nog in Noosa? Wij gaan overmorgen naar Fraser, misschien komen we jullie nog ergens tegen, kunnen we nog een biertje doen... Veel plezier nog!

  • 27 Januari 2008 - 12:31

    Die Mama:

    Hi Lovebirds,

    Blij dat het allemaal met de foto's gelukt is, geweldig, hier houden we van.....
    Heel veel plezier morgen en de volgende dagen op Frasier Island, natuurlijk wachten we ook weer op die foto's, maak er wat moois van. Blijven smeren, nu de zon zo warm is!!!!!!!!!!!!!anders zitten jullie op de blaren!!!!!!!!!!!
    Ik ga zo weer aan het werk, untill soon

    Big Hug van ons drietjes

  • 27 Januari 2008 - 20:58

    Jezus:

    Ola chappies,

    Vanmiddag was ik in Malden en vond de dvd met foto's op de deurmat en heb ze gelijk bekeken! Ziet er goed uit zeg... (alleen die crocs kunnen echt niet;)) Met name de foto's van de Blue Mountains zijn echt helemaal te gek! Nu heb ik definitief een nieuw land bovenaan mijn lijstje staan... Nou, ik ga nog even mooi weer de leeuw kijken en optijd naar bed. Moet morgen naar de tandarts;) Jaja, life goes on! Schrijven jullie snel weer even een leuk verhaaltje op de site?

    XXX

    ps Hebben jullie eigenlijk het huis van Patrick Rafter gezien in Noose?

  • 29 Januari 2008 - 15:32

    Nicole:

    Hey Fauve en richard,

    Hoe gat het met jullie?! Hebben jullie het nogsteeds naar jullie zin?! Domme vraag eigenlijk want op de foto's ziet het er allemaal (Y) Super mooi en leuk uit!
    Geniet er maar lekker van!!

    Groetjes & Kussies

    Nicole

  • 22 Februari 2008 - 13:21

    Lloreties:

    En we hebben ze allemaal gezien...
    en ze zijn helaaal niet jaloers...helemaaal niet.....
    We want more fotos...!!!!
    Besos en go for it....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Richard & Fauve

Wij gaan met z'n tweetjes 4,5maand de andere kant van de wereld eens bekijken! Ons Aussie telefoonnummer: 0406486477

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 80
Totaal aantal bezoekers 22234

Voorgaande reizen:

17 December 2007 - 28 April 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: