Australian Zoo and Dickie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu Australian Zoo and Dickie Beach - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu

Australian Zoo and Dickie Beach

Door: Richard & Fauve

Blijf op de hoogte en volg Richard & Fauve

01 Februari 2008 | Australië, Airlie Beach

Goeie Moggel mensen,

Nog een verhaal??!!! Jullie worden wel verwend he. We proberen een beetje in te lopen op onze verhalen omdat we al ongeveer 2 weken verder zijn dan dat we verhalen schrijven.

Goed we waren gebleven bij Brisbane. We zijn de volgende ochtend op tijd opgestaan om richting de Australian Zoo te rijden. Dat was ongeveer een uurke van onze campoing vandaan dus dat viel wel mee. Eenmaal aangekomen bij de Zoo moesten we op een parkeerplaats ver weg van het park parkeren omdat de rest al vol was. Dit was om 11.00, lijp dus. Goed een shuttle bus bracht ons naar het park. Daar aan gekomen zagen we pas hoe druk het was, echt niet normaal hoeveel mensen er liepen. We kwamen er al snel achter waarom het zo druk was. Er was de hele dag een optreden van de Rolling Stones waar wij mee op de foto staan en alle handtekeningen van hebben. vet toch!!!! hahahah Grapje.. er was een optreden van de Veronica's die zijn echt mega populair in Aussie. Het zijn 2 meisjes van ongeveer 20 jaar die een soort K3 na doen. Niet iest voor ons dus. Wij waren slim om achter in het park te beginnen. We hebben een shuttle naar de andere kant van het park gepakt en kwamen uit bij de olifanten. Er waren drie grote olifanten die stondenin een groot gras veld met een mooie meertje erbij. Wij hadden mazzel want toen we aankwamen werden ze net gewassen en gevoerd. Toen zijn we doorgelopen en kwamen we van alles tegen, Kangaroes, Wallabies echt alles. Ook was een een slangen gebeuren waar je alle giftige slangen van Aussie kon zien.Toen zijn we naar het Crocoseum gegaan wat Steve Irwin zelf opdracht heeft gegeven om te bouwen. Hier kunnen 5000 man in en doen ze allemaal lijpe dingen met krokodillen, slangen vogels en veel meer. Deze show stond compleet in het teken van Steve watwij een beetje irri vonden. De show was wel vet uitendelijk. Toen hebben we de rest van het park nog ff gezien en zijn we verliefd geworden op de Koala's.

Toen zijn we in de wagen gestapt en richting Dickie Beach gereden want we moest nog een slaap plek vinden. We kwamen aan bij een relaxede camping en daar hebben we in eerste instantie 1 nacht geboekt. De volgende dag hadden we besloten om een surfboard te huren en nog een dag te blijven dus. Wij de volgende dag vroeg opgestaan en het board opgehaald bij de receptie. Wij in vol ornaad het strand op en de zee in. Fauve ging als eerst. Het is verdomde lastig kunnen we jullie vertellen. Wij als talenten hadden geen les geboekt en dachten dat we het zelf wel konden. Er ontstond een soort van onderlingen strijd wie er als eerst op het board kon staan. Nadat Fauve het een half uurtje had geprobeerd kon in het gaan proberen. In het begin was het heel veel vallen en nog meer terug zwemmen. Maar na verloop van tijd konden we beide tog op het board blijven staan en de golf uitrijden. Dit was echt te cool want we hadden geen les en konden tog blijven staan. We zijn rond 5 uur terug gegaan naar de camping want we waren beide heel moe. De volgende dag hadden we besloten om richting Noosa te rijden waar vrienden van mijn opa en zijn vrouw wonen. Alle verhalen daarvan komen de volgende keer. We gaan nu kijken of we wat foto's op de site kunnen plaatsen.

Dikke kus
Liefs ons

• 01 Februari 2008 - 08:40

Michelle:

Dit is inderdaad heel grappig. Ik spreek jullie van tijd tot tijd, dus weet ik dat jullie al op Fraser Island zijn geweest, maar in jullie verhalen zijn jullie op weg naar de vrienden van Bev!!!

Gistereren (31-01, en de verjardag van de koningin) heeft het hier erg gestormd. Harde wind en heel erg koud. Wel heerlijk om in te wandelen. Vandaag schijnt de zon en de lucht is redelijk blauw. Ik moet vanmiddag werken, en heb vanavond Lief en Leed!!!!

Alles gaat hier zijn gangertje, druk met ......
    Nou lieve schatten ik ga nu bami maken voor vanavond. Heb ik weer keurig aan mijn verplictingen voldaan!
    Hele dikke zoen van mij en tot heel snel " schrijfs"
    XXXXXX

• 01 Februari 2008 - 08:55

Michelle:

Heb net de " nieuwe" set fotos bekeken. Heel erg leuk al die foto's. Ja ik krijg een kick als ik zie hoe mooi het daar is en hoe jullie ook geneiten.
    Moest ik nog ff kwijt
    XXXXX

• 01 Februari 2008 - 09:17

Resi :

Nou, Nou, wat een verwennerij, dit is wat we willen,toppie jongens.Zoals ik gisteren al zei, vooral doorgaan..........
    Foto's ook weer leuk, Richard laat je je baard staan??????????grapje

Fauve vandaag gefeliciteerd met Luna.

Baggio heeft dus Carnaval op school vandaag en heb hem gesmienkt als Devil, helemaal een rood gezicht met zwart natuurlijk,zag er echt eng uit.
    Boven op zijn hoofd een soort masker met oren en duivelshoorntjes, foto moet ik nog maken, dus als er straks nog wat over is van de smienk zal ik er ff een maken.

Kisses xxxxxxxxx

• 03 Februari 2008 - 13:02

Sandro En Lisa:

Hey luitjes

Zwaar mooie verhalen man, we zijn nogal jalours op jullie!! Echt supergrappig dat jullie precies dezelfde dingen meemaken als wij toen, en we herkennen echt zoveel terug op jullie foto's! Krijg er heimwee van..

Als jullie willen gaan skidiven moet je dat proberen in Mission Beach, moet je naar het info-center rijden en info vragen.. wel wachten op mooi weer want als je daar kan skidiven zie je echt het hele great barrier reef liggen en je vliegt boven tropische eilanden richting de aarde:P Is beter dan boven een stad.. en je land op het strand! En als je toch in mission beach hebben we nog een aanrader voor overnachting.. de naam zijn we even kwijt maar het is een hostel iets buiten het centrum gelegen op een heuvel. Met een zwembad, palmbomen, zwaar chille sfeer... hangmaten alles erbij, echt een paradijs en het was nog goedkoper dan de zuiphostels vol met engelsen in het centrum.

spaterzzzzz kusjes ons