Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu Magnetic Island - Reisverslag uit Magnetic Island, Australië van Richard & Fauve - WaarBenJij.nu

Magnetic Island

Door: Richard & Fauve

Blijf op de hoogte en volg Richard & Fauve

09 Februari 2008 | Australië, Magnetic Island

Daar zijn we weer.....

Volgende Hoofdstuk: Magnetic Island.
Goed na Airlie Beach vaarwel te hebben gezegd hebben we koers gezet naar Magnetic Island, dat is een klein eilandje net voor de kust bij Townsville. Wij dachten dat het echt mega leuk zou zijn en hebben daar 2 nachten een hostel geboekt. We hebben onze "Eleanor" op een bewaakte parkeerplaatsd laten staan en zijn op de boot gestapt. Toen we aankwamen op het eiland hadden we natuurlijk net de bus gemist en moesten we een uur wachten. Eenmaal aangekomen bij het hostel was alles weer goed want het hostel was echt leuk. Allemaal kleine hutjes en een zwembad. Wij ingecheckd en gelkijk gaan zwemmen. Toen hebben we lekker gegeten en zijn we eige nlijk gaan slapen want we waren best moe. Ik (Rich) had immers weer dik 300km gereden die dag. De volgende dag wilde we een "Moke" Huren dat is een kleine soort kart maar wel echt heel vet. Geen dak en een lekke uitlaat. Wij lekker scheuren over de 10km asfalt die ghet eiland heeft. Het begon al wat warmer te worden dus wij wilde ff gaan zwemmen, ze hebben op jhet eiland allemaal stingernetten uitgelegd waar je veilig kan zwemmen. Wij dachten dikke P. Komen we daar aan moest madam eerst even een sanitaire noodstop doen. Ik ging naar haar in het volgende hokje zitten en toen Fauve klaar was gilde ze kei hard. Ik als Steve Irwin gelijk broek omhoog en ging kijken waarom fauve zo gilde. wat bleek er zat een dikke pad in de rand van de wcpot en die kwam om het hoekje kijken toen ze doorspoelde. hahahaha
Het zwemmen was ook geen suc6 want er dreef een hele hoop rotzooi in het water dus wij besloten wij om maar naar het hostel te gaan en daar te zwemmen. Toen we daar aankwamen was het etenstijd voor de vogels. het zijn een soort baby papagaaien, groen van boven en alle kleuren vanaf de onderkant, supermooi! je kon een beetje eten pakken en dan aten ze uit je hand, alleen waren ze wel met 100 dus kwamen ze allemaal tegelijk op je af! toch wel gaaf! Daarna hadden lekker pasta carbonara gekookt en daarna hebben we cocosnoot bowlen gedaan. Dat was wwel lache. De volgende dag moesten we uitchecken en de auto terug brengen dus we waren weer vroeg bij de boot die pas om ging. Weer wachten dus..... Toen we zaten te wachten kwamen we de meisjes weer tegen die we op Fraser hadden leren kennen dus dat was wel ff leuk.

Eind conclusie Magnetic Island.........
Afgekeurd.

Dikke kus
Liefs ons

P.S. nu ik dit aant typen ben luister ik naar slam fm en hoor dat het heel koud gaat worden bij jullie.....MMMOOEEEHAHAHAHAA

www.richardenfauve.mijnalbums.nl

• 09 Februari 2008 - 13:20

De Stipjes:

2 verhalen op een dag, het moet toch niet gekker worden.........
    We hoeven dus niet naar Magnetic Island, fijn dat jullie dat ff hebben uitgezocht!!!!

Nou, koud is het hier vandaag helemaal niet, ga ook ff lekker in het zonnentje,terwijl Martien de auto's wast.Maandag zal het wel weer voorbij zijn

kisses

• 09 Februari 2008 - 15:42

Carla:

Slechts 1 pad onder je gat is toch niet zo erg, wat denk je dat die pad gedacht heeft?????
    als die zou kunnen gillen.........ha ha
    En jammer maar ook hier is het zomers weer, maar gelukkig beleven jullie fantastisch leuke dingen......dus geniet en tot een volgend bericht....knuffels

• 09 Februari 2008 - 22:04

Wen En Jef:

sorry sorry sorry

We hebben heel lang niets meer van ons laten horen!

We zaten in de overhuizing en hadden geen internet tot vandaag.. dus we dachten eerst weer even kijken hoe het jullie vergaat maar ja zo te zien heel goed!!! is niet eerlijk hoor jullie allbei zo lekker bruin en zo'n vette achtergrond erbij!! maar ja verschil moet er wezen he hahaha,..

ps. fauveje is vond het echt super dat je me ff belde maar ik was aan t werk en mocht me tel. niet aan hebben dus iedereen liep te zeuren.. Hoop dat je in de aankomende weekende een keertje tijd hebt...

Dikke kus wen en jef!!

• 10 Februari 2008 - 13:28

Jes-R:

Lieve schatjes, wat een super koele dikke P verhalen! Damn! :D En die foto's ge-nie-ten echt! Fauve schatje, ik mail jou snel! Wat jij wil ;) Kussen

• 11 Februari 2008 - 11:00

Fleur:

Haihai,
    Gezellig een kikker in de wc;) ik kan het me voor stellen dat Fauve alles bij elkaar heeft gegild..maarja ach weer een ervaring rijker;) Hier in Nederland is het nu helemaal niet zo koud hoor;) best lekker weer... Alleen met de carnaval was het wat minder, maar toen moest ik toch werken... maakte mij vrij weinig uit;)
    Veel plezierrrr!!
    xxx

• 11 Februari 2008 - 13:37

Resi:

Lots of fun morgen met het skidiven.
    We horen wel hoe het geweest is!!!!!!!!!!

love you xxxxxxxxx

• 12 Februari 2008 - 13:52

Resi :

Top Top Top, helemaal Toppie dat jullie het zo geweldig hebben gehad met jullie sky diving, we wachten de DVD af, jullie ook natuurlijk!!!

kisses

• 14 Februari 2008 - 12:42

De Stipjes:

HAPPY VALENTINE

XXXXXXXX

• 15 Februari 2008 - 09:39

Linda:

Hey Fauve en Richard natuurlijk!
    Ik had al een aantal keren verhaaltjes gelezen, mja was de site weer vergeten dus nu dan een reactie!
    Ziet er allemaal erg tof uit! Dat Fraser Island, wat een mooie foto's en ook Noosa! Mooier dan Miami moet ik helaas bekennen..
    Veel plezier nog de overige maanden!!
    X Linda

• 17 Februari 2008 - 14:56

Susan En Joost:

Hey partypoopers,

Nog steeds naar jullie zin, zelfs als het ergens stinkt dan vermaken jullie je nog wel. Hier is het idd erg koud geworden. Vooral s'nachts, en ik heb net nachtdiensten. Je vingers vriezen er gewoon af.

Wij hebben ook een beetje een soort van vakantie, mogen namelijk op een huis van vrienden passen in Almere. Dus kunnen we vast een beetje oefenen om samen te wonen. HAHAHA

Rustig aan daar en Greetzzz van ons...

XXX Susan en Joost

• 17 Februari 2008 - 22:14

Martien,Resi,Baggio:

Hey luitjes,

Jullie zijn vandaag alweer(pas) 2 maanden weg, toch lijkt het al veel langer en als je zegt in april komen jullie terug lijkt het alweer zo,blijven genieten.........Hoe was jullie duikavontuur???????????? Let us know!!!

Hebben jullie ook gehoord of gelezen van dat zeiljacht bij Withsundays??????????

Dikke kuszzzz van ons

• 22 Februari 2008 - 14:31

Los De Lloret:

Lieve Fauve...het was geen pas..je hebt de kans van je leven gemist...het was een betoverde australische prins..nou ja..je komt toch nooit meer im Magnetic land
    ...bosos...aventureros!!!!